19. okt. 2011

DA PAKKER VI IGJEN


Og denne gangen går ferden til Storefjell.
Litt samme opplegg som i Loen, men denne gangen har jeg ansvaret for både modeller, koreografi og klær. God help us all, jeg som er den mest vimsete og glemske som går i to sko,nå skal jeg ikke bare ha
 ansvaret for meg selv og pakking, men har plutselig 30 modeller jeg skal ha med meg en haug til og. ( Hvem melder seg frivillig til å kjøre tur-retur Storefjell ca 17 ganger i løpet av helgen og hente alt jeg har glemt) ?
Huff nei vi får satse på at røra klarer å få med seg alt denne gangen.
Ca 200 pers som kommer etter på lørdag , men i morgen blir vi vel ikke flere enn en 5-6 stykker. Langt til fjells alene på dette hotellet

og ja jeg vet det er skikkelig FRITT VILT preg over det.


Jeg skal definitivt ikke ligge i en av fløyene alene i morgen, da sover jeg heller i resepsjonen.
Er det bare jeg som synes det hadde vært skummelt ?

Ha ha, jeg er god på å skremme meg opp, det skal jeg ha. Blir godt når det er fredag og resten av gjengen kommer etter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar