23. juli 2012

VI KJØRER PÅ.......


I dag går startskuddet for planlegging av en lang morsom og inspirerende høst.
Blir visninger, show, foto shoots og salongjobbing.
Er booket på mere weekend kurser denne høsten enn jeg tror jeg noen gang har vært. JIPPII :)

Er mye som skal på plass. Tema, frisyrer, musikk, kostymer, koreografi, musikk, team, modeller, make up og timeplaner. Har for øyeblikket kjøkkenbordet 100 prosent fullt av skrivesaker og inspo permer..
Skal i tillegg en uke på Vidal Sassoon akademiet nå i august så her blir det inspo påfyll i bøtter og spann.

Jobben min gjør jo at jeg er mye på reisefot, men med verdens beste kolleger er det bare FUN.
 Vi jobber mye, men vi har det også sinnsykt mye moro sammen både mens vi jobber, på fritiden etterpå, og ikke minst er det sinnsykt mye morsomme episoder backstage .....


KOREOGRAFI TRENING





Jeg jobber mye i team med bare norske, men ettersom jeg nå gjør mesteparten av jobbene mine med Paul Mitchell, jobber jeg også med team fra andre land. Må da snakke engelsk fra scenen, så pugging av faguttrykk har vært en del av sommerferien, hater å stamme å svelge tunga mens jeg prøver å finne de rette ordene :)
Er så heldig å få jobbe med de beste, og det er jo alltid en trygghet når man får kontroll på prestasjonsangsten ....

Gleder meg til å se igjen dere som jeg har truffet og blitt kjent med på tidligere weekend kurser , pluss å knytte nye bekjentskaper. Vi skal ha weekendkurser i Oslo, Bergen, Trondheim, Sandefjord og en messe i Sandnes her til lands i høst . Vi sees folkens .

  GINA I BERGEN
ON STAGE I STOCKHOLM

 FOTO SHOOT PÅ LOSBY GODS
ANNIKEN, SØLVI  OG NADYA BACKSTAGE PÅ VENTI UNO SHOOT
FOTO SHOOT MED TONE MENS HUN VAR LÆRLING PÅ SANS
NYT RESTEN AV DET FINE SOMMERVÆRET :p SÅ SEES VI FORHÅPENTLIGVIS TIL EN INSPIRERENDE HØST

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar