31. jan. 2013

INN I EVENTYRLAND

Sitter og forbereder helgens photo shoot.
Skal jobbe med fantastiske Sølvi Strifeldt og Anniken (som modell) i magiske omgivelser.
Vi skal på ishotellet på Hunderfossen og gjøre en brude shoot .
Det blir i hovedsak kjoler fra TSH, og tro meg , det her blir veeeeldig annerledes.
Hele gjengen er supergira, og jeg vet det går mye av natten for min del med å planlegge hår.
Sølvi har ett sinnsykt øye for fashion, og jeg vet det blir ett spennende resultat når vi slår våre hoder sammen.
Opp å møte gjengen på ishotellet i morgen på dagen, og i morgen kveld blir det vin, god mat og kreativ drodling.
Sjekk omgivelsene vi skal jobbe i...............




Gjelder bare å få på plass hår til de forskjellige lookene vi skal ha nå.
Faller inn i min egen kreative verden noen timer nå.



Skal prøve å være flink å knipse backstage så dere får en bit av denne magiske isverdenen i løpet av helgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar