12. jan. 2013

4 ÅR

Nå er det allerede  fire år siden jeg, Beate, Trine og Hilde åpnet Sans.
Tenk så innmari fort tiden går, fra vi kom i en situasjon hvor vi måtte snu oss rundt og starte for oss selv, og stable alt på bena på litt over en måned, romjula inkludert.
 Det var eksteremt travelt , men 10 januar i 2009 åpnet vi dørene til vår store stolthet, og så heldig som vi er så har vi trofaste kunder som følger etter oss, og vi har hatt fulle lister fra dag 1.

Har så innmari mye fine minner med de beste jentene.
I løpet av de fire årene har vi vært på masse reiser, festet masse sammen, det har (snart) kommet to vakre sans barn, vi har hatt ett bryllup og vi er blitt sinnsykt sammensveiset.

Vi jobber alle sammen ute kreativt , jeg er til tider litt for mye på reisefot, men du verden så mye spennende jobber jeg har gjort de siste fire årene.

Ett lite flashback med minner i form av bilder må vi vel unne oss :)

Dette bilde ble tatt den sommeren vi åpnet, så fasaden er enda finere nå :)




Vi har giftet bort Beate, og jeg var den heldige som fikk pynte den vakre bruden :)

 Vi har fått jobbet masse både innenlands og utenlands





Vi har vært mye "fine" på vin





 Vi har fått nye spennende bekjentskaper





 Hatt mye moro backstage







 Også er vi så heldige å gå på jobb med denne fine gjengen hver dag. I tillegg har Anniken begynt hos oss nå, så nå er vi ett komplett "Dream Team" som pusher hverandre fremover.
Gleder meg til alle minner vi skal skape fremover jenter. Love you to the moon and back <3




 De to nederste bildene er tatt av Kirsti Hovde.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar